close
一點都不想再留在家`
很想搬出去..如果我有能力
我一定不會在留在這個家`
永遠都是為錢為錢...`
錢的確會傷感情..

去死吧`

明明就吾係我話要既!!!
點解無人信!!!!!!
明明系佢比我既`
點解你地一定要話系我拎牙!!!!!!??!
我有比返過佢家!!!
系佢自己吾要炸!!!
關我咩事牙!!!
成班都咁撚仆街`!!
我講乜撚野你地都吾撚信!
咁吾中意我咪講出泥囉!!
我話我無用過!!你地又吾撚信.
想點丫!??!?!?!

系咪想我去死牙? 講出泥拉!!!!

吾想再同你地講野`
反正你地本身都吾想生我出泥家拉`


{我試著跟你地說話.但你們都不會聽我在講話}..

永遠只系識鬧我..
吾好再同我講你地鬧我係關心`

我受夠了`
arrow
arrow
    全站熱搜

    shan3721 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()